WN PWN, 1996, str 264, stan db+ ISBN 83-01-12192-0 Jerzy Dietl Przedmowa Jan W. Wiktor Studium przypadku. Istota, funkcje i procedura analizy przypadku Edward Budzich Wybór strategii rozwojowej przedsiębiorstwa handlowego Adam Stabryła Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie przemysłu chemicznego Adam Stabryła Modele korporacji i koncernu w warunkach polskich Adam Stabryła Restrukturyzacja operacyjna firmy PPH Velma S.A. Jan Targalski „Elektrociepłownia" — problemy wzrostu Stanisław Belniak, I^eszek Kałkowski, Stanisław Maciejowski Inwestowanie w nieruchomości. Archi-Bud Sc. Robert Kozielski, Maciej Lewański Organizowanie i realizowanie działalności promocyjnej w Wólczance S.A. jako elementu całościowej strategii marketingowej firmy Janusz Olearnik, Mirosława Płuta-Ołearnik Przedsiębiorstwo odzieżowe „Mundurek" Małgorzata Filar-Wałkowińska, Agata Jonas, Jan W. Wiktor Bestseller Jana Pawła II Przekroczyć próg nadziei. Wprowadzenie książki na rynki wybranych krajów Jan W. Wiktor ..Zadzwoń do USA i zobacz, co słychać u Twoich bliskich". Wprowadzenie na rynek nowego produktu — usługi videotelefonicznej Kornelia Karcz, Zofia Kędzior Myśleć globalnie, działać regionalnie, czyli jak odnieść sukces na rynku piwa w Polsce? Kornelia Karcz Hotel „Orbis — Warszawa" Janina Filek Ekonomia kontra ekologia Kazimierz Sosenko Problem wzajemnego nierespektowania standardów moralnych .
|