Studio Emka, 2007, str. 332 + CD, stan bdb ISBN 978-83-60652-04-6 Niemal każdego dnia zarządzający firmą zastanawiają się, jak przekonać pracowników do przeprowadzenia zmiany. Co to dokładnie znaczy? Chodzi o motywowanie załogi do popierania zmian, które firma musi wprowadzać, jeśli chce być nadal konkurencyjna i rozwiązywać najbardziej naglące problemy w szybko zmieniającym się świecie biznesu. Jeśli chcesz przekonać swoich ludzi do zmiany - i umocnić ich w tej postawie - warto, byś opanował trzy podstawowe umiejętności: Łączenie różnych stylów przywództwa: wykorzystanie zalet każdego z nich i stosowanie najodpowiedniejszego w danej sytuacji. Zwalczanie oporu wobec wprowadzonych zmian ze strony zespołu czy działu. Jasne, stałe i atrakcyjne informowanie o najpoważniejszych przedsięwzięciach firmy i zmianach potrzebnych do ich realizowania. Ta książka oferuje całe bogactwo praktycznych wskazówek, jak te potrzebne umiejętności doskonalić.
|