MSI 1991, str. 118., stan bdb ISBN 83-902202-0-2 Książka ta jest praktyczną metodą bezpośredniego marketingu. Celem jej jest wskazanie wam jak możecie zrobić fortunę dzięki bezpośredniemu marketingowi i to bez konieczności początkowego własnego inwestowania i bez ryzyka. Autor nie jest ani księgowym, ani adwokatem, ani radcą prawnym. Dlatego też autor i M.S.I. zastrzegają sobie zwolnienie od wszelkiej odpowiedzialności osobistej w przypadku strat lub ryzyka, które mogłoby wyniknąć bezpośrednio lub pośrednio z informacji przedstawionych w tej książce. Jeśli potrzebna jest wam porada prawna, księgowa lub inna, musicie skontaktować się z fachowcem. SPIS TREŚCI ROZDZIAŁ 1: Sposób szybkiego wzbogacenia się ROZDZIAŁ 2: Test, by poznać twe uzdolnienia ROZDZIAŁ 3: Jeśli chcesz zdobyć świat, zacznij od swego własnego podboju ROZDZIAŁ 4: Jak uruchomić swój własny interes ROZDZIAŁ 5: Jak rozpocząć bez pieniędzy ROZDZIAŁ 6: Znajdź produkt mający charyzmat - ROZDZIAŁ 7: Twoi przyszli klienci: gdzie oni są? ROZDZIAŁ 8: Dodaj dosadności twym tekstom reklamowym ROZDZIAŁ 9: Psychologia kupującego ROZDZIAŁ 10: Jak postępować z twymi drukarzami ROZDZIAŁ 11: Twój wspólnik numer 1 ROZDZIAŁ 12: Zarządzanie twym przedsiębiorstwem KONKLUZJA: Co uczynić, by twój skarb zaowocował PRZYPISY - REFERENCJE: Czasopisma, Książki w języku francuskim, Książki w języku angielskim.
|