Poltext, 2003, stron 294 , stan db+/bdb- Wstęp 1. Po co w firmie sekretariat 2. Co to jest sekretariat 3. Jaki jest ideał sekretarki-asystentki 4. Profesjonalizm sekretarki 5. Jak skutecznie szukać pracy 6. Odpowiedź na ofertę pracy 6.1. Kwestionariusz osobowy 6.2. List motywacyjny 6.3. Curriculum vitae 6.4. Referencje 7. Rozmowa kwalifikacyjna 8. Świadectwo pracy 9. Umowa o pracę 10. Etapy adaptacji zawodowej. 11. Sekretariat w strukturze organizacji firmy 12. Sekretariat w małej firmie prywatnej. 13. Sekretariat w przedsiębiorstwie państwowym 14. Sekretariat w spółce akcyjnej 15. Sekretariat w administracji państwowej 16. Sekretariat w administracji samorządowej 17. Sekretariat w spółdzielni 18. Co wynika z regulaminu organizacyjnego 19. Zakres czynności, czyli jakie masz obowiązki 20. Instrukcja kancelaryjna 21. Czynności kancelaryjne w sekretariacie 21.1. Organizacja obiegu pism 21.2. Metody przechowywania dokumentów 21.3. Nowoczesne środki dokumentacji 22. Fazy obiegu pism 23. Minimum na temat korespondencji 23.1. Pisma zatytułowane 23.2. Pisma zaadresowane 23.3. Pisma mieszane 23.4. Typowe pisma handlowe 24. Zarządzanie czasem 25. Szefowie i asystentki 26. Współpracownicy i interesanci 27. Rozmowy telefoniczne 28. Delegacje służbowe, krajowe i zagraniczne 29. Sprawy kadrowe 30. Public relations 30.1. Jak porozumiewać się z otoczeniem 31. Odprawy, narady, konferencje 31.1. Zapraszanie 31.2. Goście w firmie 31.3. Sekretarka i marketing 31.4. Prezentacje 32. Nowoczesne technologie w biurze (Anna Olszewska) 32.1 Komputer w sekretariacie 32.1.1. Parę słów o komputerze 32.1.2. Word 32.1.3. Excel 32.1.4. PowerPoint, 32.1.5. Access 32.1.6. Poczta elektroniczna (e-mail) 32.1.7. Internet 32.1.8. Sieć firmowa - czyli Intranet 32.1.9. Systemy wspomagające zarządzanie czasem 32.1.10. Nowoczesne rozwiązania w komunikacji telefonicznej 32.2. Telefonia komórkowa 33. Podsumowanie Bibliografia Koszt wysyłki 4,60 zł.
|