Opis:W skład zestawu wchodzi 6 sztuk cygar formatu ‘piramides’.
Jest to firmowy zestaw Habanos-a w oryginalnym opakowaniu.
Cygara zapakowane są w piękne drewniane pudełko, zawierające mały nawilżacz, pozwalający utrzymać właściwą wilgotność.
Zawiasy w złotym kolorze mają wytłoczone logo Habanos. Całość uzupełnia wkładka opisująca poszczególne cygara zestawu.
Zestaw jest idealnym zakupem dla każdego, kto chciałby spróbować pięciu największych (...)
Opis:W skład zestawu wchodzi 6 sztuk cygar formatu ‘robustos’.
Jest to firmowy zestaw Habanos-a w oryginalnym opakowaniu.
Cygara zapakowane są w piękne drewniane pudełko, zawierające mały nawilżacz, pozwalający utrzymać właściwą wilgotność.
Zawiasy w złotym kolorze mają wytłoczone logo Habanos. Całość uzupełnia wkładka opisująca poszczególne cygara zestawu.
Zestaw jest idealnym zakupem dla każdego, kto chciałby spróbować pięciu największych m (...)
Opis:Cohiba Siglo II Tubos
wymiary: 129 x 16,67 mm
cena za jedno cygaro w tubie
Marka Cohiba zadziwia palaczy cygar od dnia jej pojawienia się. Została stworzona w roku 1966 i od tej chwili cygara te należą do najbardziej cenionych w świecie. Przez wiele lat była to prywatna marka kubańskiego prezydenta, który oferował ją wyłącznie wybranym gościom. Od połowy lat 80-tych stopniowo zaczęto wprowadzać nowe formaty, prócz wcześniej produkowanego c (...)
Opis:Cohiba Siglo II Tubos
wymiary: 129 x 16,67 mm
cena za opakowanie (ozdobny krton) - 3 cygara w tubie.
Marka Cohiba zadziwia palaczy cygar od dnia jej pojawienia się. Została stworzona w roku 1966 i od tej chwili cygara te należą do najbardziej cenionych w świecie. Przez wiele lat była to prywatna marka kubańskiego prezydenta, który oferował ją wyłącznie wybranym gościom. Od połowy lat 80-tych stopniowo zaczęto wprowadzać nowe formaty, prócz (...)
Opis:Cohiba Siglo II Tubos
wymiary: 129 x 16,67 mm
cena za opakowanie (ozdobny karton) - 15 cygar w tubie.
Marka Cohiba zadziwia palaczy cygar od dnia jej pojawienia się. Została stworzona w roku 1966 i od tej chwili cygara te należą do najbardziej cenionych w świecie. Przez wiele lat była to prywatna marka kubańskiego prezydenta, który oferował ją wyłącznie wybranym gościom. Od połowy lat 80-tych stopniowo zaczęto wprowadzać nowe formaty, próc (...)