NK 1983 str. 194, stan db+ (lekko przykurzona, pożółkła) Wstęp Rozdział I Luki w nauce rozwiązywania problemów CO TO SĄ PROBLEMY RODZAJE PROBLEMÓW PIERWSZA PRZYPADŁOŚĆ NAUKI ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW PRZYPADŁOŚĆ DRUGA, CZYLI NIEDOCENIANIE METOD HEURYSTYCZNYCH NIEDOSTATECZNA TROSKA O TRANSFER Rozdział II Łączenie poszukiwań samodzielnych i zespołowych METODA „UCZNIOWSKA" I „KRÓLEWSKA' ZALETY I WADY ZESPOŁOWEGO ROZWIĄZYWANIA PROBLEMÓW WYBÓR KOLEJNOŚCI SEANSÓW S i Z WADY I ZALETY DORADCÓW SPECJALNE POLE ZASTOSOWAŃ STRATEGII S—Z—S WYMAGANIA, KTÓRYM POWINIENEŚ SAM SPROSTAĆ Rozdział III Postawy wobec problemów SKALA POSTAW PANICZNA UCIECZKA OD PROBLEMÓW PROBLEMY PORZUCANE Z POCZUCIA BEZRADNOŚCI ZMIANA POSTAWY KOBEC PROBLEMÓW JAKO PROBLEM NIEDOCENIANY WYKORZYSTANIE ZJAWISKA INKUBACJI Rozdział IV Wykorzystanie czasu jako problem nieustający PYTANIA ZWIĄZANE Z WYKORZYSTANIEM I UPŁYWEM CZASU WYPEŁNIANIE CZASU POMNAŻANIE CZASU SPOŻYTKOWANIE CZASU JAŁOWEGO MODYFIKACJA STRUKTURY CZYNNOŚCI NIETYPOWY REPERTUAR CELÓW, NA KTÓRE WARTO ZNALEŹĆ CZAS Rozdział V Umiejętności pomocnicze, o szczególnym znaczeniu SPRAWNOŚCI SZCZEGÓLNIE OWOCNE, CZYLI WIELOFUNKCYJNE SZTUKA I RADOŚĆ DYSKUTOWANIA PSYCHOLOGIA TENDENCYJNOŚCI DYSKUTANTÓW DYSKUTOWANIE JAKO SZKOŁA CHARAKTERU NAUKA DYSKUTOWANIA CO SPRZYJA I SZKODZI PODEJMOWANIU ROLI DYSKUTANTA NAUKA PRZEWODNICZENIA DYSKUSJI UDZIELANIE INFORMACJI ZWROTNYCH I KORZYSTANIE Z NICH MÓWCY SZTYWNI I SWOBODNI Rozdział VI Pobyt w szkole jako źródło problemów i nie wykorzystanych szans CZEGO NIE ZAŁATWI MINISTER ROZWÓJ WYNALAZCZOŚCI W KSZTAŁTOWANIU UMYSŁU ZMIANY W ORGANIZACJI LEKCJI SPRZYJAJĄCE NAUCE MYŚLENIA I STRATEGII S—Z—S UCZEŃ JAKO NOWATOR WSPÓŁDZIAŁANIE TWÓRCZE Z NAUCZYCIELEM O POŻYTKACH PODEJMOWANIA ROLI REFERENTA WZBOGACANIE WIEDZY O CELACH LEKCJI Rozdział VII Nasz samodzielny rozwój jako źródło problemów JAK OCENIAMY WARUNKI SWOJEGO ROZWOJU DLACZEGO NIE WYSTARCZY ROZWÓJ PRZEZ ULEGANIE OTOCZENIU ROZWÓJ A TWÓRCZOŚĆ JAKOŚĆ I SENS ŻYCIA: KLUCZOWE PROBLEMY POWRACAJĄCE Koszt wysyłki 4 zł
|